kelio raisciu stiprinimo pratimai

Kelio raiščių stiprinimo pratimai

Reakcijos

Kryžminių raiščių plyšimas – pakankamai dažna trauma krepšininkų tarpe. Kad išvengti tokios traumos reikia nuosekliai stiprinti kelio raiščius. Pateiktame video klipe yra parodyti 5 efektyvūs pratimai keliams. Nurodyti pratimai padės jums sustiprinti pagrindinius raumenis ir raiščius, kurie atsakingi už kelio sąnario stabilumą. Kai kojų raumenys stiprūs ir vienodai gerai išlavinti, tuomet mažiau krūvio ir apkrovų tenka kelio raiščiams.

Reabilitacija po kelio kryžminių raiščių operacijos

Plyšus kryžminiams kelio raiščiams yra būtina atlikti operaciją ir per naują suformuoti raištį. Po operacijos laukia 4-6 mėnesių reabilitacija, kurios tikslas atstatyti nusilpusius kojų raumenys.

Traumos labai apkartina krepšininkų karjerą. Įvykus kryžminių raiščių plyšimui dažnu atveju tenka praleisti visą krepšinio sezoną. Net jei diagnostika ir operacija atliekama operatyviai, bet kokiu atveju pooperacinis laikotarpis ir reabilitacija užtrunka iki 8 mėnesių, o kartais ir dar ilgiau. Dėl šios priežasties reikia skirti deramą dėmesį traumų prevencijai.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *